2011. május 21., szombat

manhattan loves naughty nails 61v - purple grey

Tegnap láttam az itthoni dm-ben, hogy végre kitették a Manhattan Loves Naughty Nails kollekciót. Ötféle pasztellszínű lakkot találhatunk benne, valamint egy sima és egy csillámos fedőlakkot. Rengeteget gondolkoztam előtte, mert a színek ugyanolyan szépek, mint a képeken. Azonnal akartam az összeset, végül úgy döntöttem, hogy először egyet tesztelek, később jöhet a többi. A 61V-re, azaz a Purple grey árnyalatra esett a választásom.






Egy rétegben is elég jól fed, de én inkább átmentem rajta kettővel. Őszintén szólva, semmi lilásat nem láttam benne, a szobában, lámpafényél inkább tűnt taupe-nak. Körülbelül este hétkor festhettem ki a körmeimet, úgy gondoltam éjfél-egynél hamarabb úgysem fekszem le, ennyi száradási idő elég lesz.



Sajnos csalódnom kellett, reggel amikor felkeltem, gyönyörű takarómintás lett az összes körmöm. :( (Katt és nagyban is megnézhetitek) Viszont nem keseregtem, hanem átkentem a TCW fedőlakkal, és így nem csak szép fényt kapott, hanem el is tűntek a z egyenetlenségek róla.








Napfényben már tényleg van lilás fénye. Olyan jó, mikor milyennek látszódik. A lakk egyébként 999 Ft-ba került.

1 megjegyzés:

  1. Elég jó árban van a lakk és a színe is nagyon szép. Viszont tök durva, hogy órák hossza alatt sem száradt meg.

    VálaszTörlés