2011. július 13., szerda

cuki blogok

A bejegyzés kicsit rendhagyó lesz, nem mutogatok ma körmöket, ehelyett hoztam három blogot. A "cuki" jelzővel illettem őket, és azt hiszem, ez találó is mindháromra. A weblapok hangulata, valamint a szerzők mind-mind annyira aranyosak, öröm őket olvasni. A továbbiakban is várhatóak ilyen bejegyzések, általában olyan blogokat fogok bemutatni, amelyeket szívesen olvasgatok, rendszeresen visszalátogatok. Katt a képekre, hogy eljussatok a megtekinteni kívánt blogokhoz!



1. póniország

Adri blogját nemrég találtam, még egészen friss az élmény, de tény, hogy amint rátaláltam, jó pár órát el is vett az életemből, hogy az elejétől a végéig elolvassam, főként hajnalokba nyúlóan. Nagyon szimpatikus lány, folyamatosan pörög, iszonyúan aranyos és pozitív, és ez az egész blogját áthatja. Tetszik, hogy a napjairól ír, hosszabban kifejtve, így van mit olvasgatni, a bejegyzés végén pedig ott vár rengeteg jobbnál jobb fotó. Hangulatosak, szívesen nézegetem őket,






2. Bikira blog

A Bikira blog nem szokványos beauty blog, fő érdekessége abban rejlik, hogy két lány, Andi és Roni írják együtt. Találhatunk outfit posztokat, sminkeket, teszteket, körmöket, személyesebb bejegyzéseket. Ami megfogott, az az, hogy a lányok rendkívül aranyosak itt is, mindig jókedvem lesz, ha elolvasom az újabb és újabb bejegyzéseket. No meg kíváncsi is voltam, hogy hogyan működhet a blog párhuzamosan két szerzővel - jól.




3. Fanni blogja

Fanni blogja is olyan volt, amit egyből végig kellett böngésznem, igaz kétkedve kattintottam rá, hogy egy ilyen fiatal leányzónak milyen blogja lehet, de kellemesen csalódtam. Ügyesen fotóz, és rendkívül kreatív! A blog inkább nézegetős, mint olvasós, én már többször is átlapozgattam. Tetszik, hogy Fanni nem az a tipikus "tömeg-tizenéves lány", hanem egyedi gondolatai, ötletei vannak.

1 megjegyzés:

  1. heey:))) nem tudom ez eddig h kerülte el a figyelmemet!!! jajj irulok pirulok, köszönöm az ajánlást!!!! JUHUU :) puszi póniországból:)

    VálaszTörlés