2012. december 9., vasárnap

nail club - mesek

A mai Nail Club témáját a mese köré építettük fel. Rengeteg ötletem volt, alig tudtam választani, aztán persze az utolsó utáni pillanatban álltam neki a kivitelezésnek. Mivel hatalmas Disney-rajongó vagyok, így nem választottam egy konkrét mesét, hanem a Disney kastélyt festettem meg.



A kivitelezés már nem volt annyira egyszerű, mint gondoltam. Á, csak húzgálok pár vonalat és kész is! Igen ám, de nem volt hozzá eléggé vékony ecsetem, vagy elég hosszú körmöm. Így kicsit nyomott lett az egyébként szépséges kastély, de talán felismerhető. Azért, hogy a többi körmöm ne legyen annyira csupasz, feldobtam egy kis csillámmal a végeket, az utolsó képen meg az egész körmöket. 


 Imádom a meséket, meg a filmzenéiket is. Ezeket a mai napig hallgatom, és egyáltalán nem tartom gyerekesnek az ilyen rajongásomat. :)  A top Disney kedvenceim a Pocahontas, Mulán, Tarzan, Oroszlánkirály.  Bármikor, bárhol képes vagyok őket megnézni.

Felhasznált lakkok:
♥ Astor Lacque Deluxe 875 Electric blue
♥ Lovely color mania 25
♥ essence Snow White special effect topper 03 Prince Charming



Ti szeretitek a meséket, szoktatok még mesét nézni? Melyek a kedvenc Disney meséitek?



A többiek szépségei:

♥ Zsófi

12 megjegyzés:

  1. Júúúúj de jó lett *_* Ilyenre nem is gondoltam, hogy ezt is meg lehetne alkotni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) a tiéd is tök jó lett, én is Mickey-Minnie egérre gonodltam először :)

      Törlés
  2. Tök jó! Nekem is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Az az Astor lakk valami csodás! *.* (Egyébként ma próbáltam ki a Coral Rose-t, hamarosan hozok róla tesztet is, imádom!! Már értem miért szereted ennyire:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az astorról jövőhéten érkezik teszt is, nagyon szuper kis lakkocska! :) a coral rose-t pedig nem lehet nem szeretni, várom a tesztet. ^^

      Törlés
  4. haha, ez nálam is az esélyesek között volt sokáig, de végül letettem róla mondván tuti csinál ilyet valaki :)

    szerintem szép lett nagyon :)
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is ettől féltem, hogy megkockáztassam-e, mert biztos valaki ezt szeretné. de végül bevállaltam. :) köszii!

      Törlés
  5. Nagyon jó lett! Egyszer már láttam valahol ilyet. Már akkor is nagyon tetszett, ngyon jól kivitelezted. =)

    VálaszTörlés