2013. szeptember 10., kedd

Klónok harca | Astor vs NYC sötétkék


A múlt héten Müller-közelben jártam, így be is ugrottam szétnézni, elegánsan távoztam is egy NYC körömlakkal, az akciós kosárkában találtam.  Az üzletben a drága neonfényeknek köszönhetően még egészen egyedi sötétkékes színe volt a lakknak, viszont mire hazaértem vele, már egyre inkább gyanakodtam, hogy van nekem ehhez hasonlóm. Elő is vettem az Astor fash'n studio példányomat, a többit döntsétek el Ti..


Tehát a mai két versenyzőnk a NYC In a Minute 208 Pier 17 fantázianevű körömlakkja és az Astor Fash'n studio 109-es számú lakkja. Sajnálom,hogy az Astor darabnak nincsen fantázianeve, sokat dob egy-egy darabon. 
A lakkokat kettő rétegben láthatjátok felkenve, de a fedésükkel egy rétegben sincs gond. A kis- és középső ujjra az Astor, míg a gyűrűs- és mutató ujjra a New York Color került.

Felvitel, állag: a NYC sokkal sűrűbb, hasonlóan a többi In a Minute lakkhoz, így sajnálatos módon hajlamos a felbuborékosodásra, eléggé csúnyán. Ezt fedőlakkal tompíthatjuk, de akkor is nagyon bosszantó. Ezzel szemben az Astor-nak szinte tökéletes az állaga, nem túl sűrű, nem túl folyós és nem is bubisodik.

Tartósság: a NYC már 1-2 nap után több helyen is megpattant, az Astor viszont tartotta magát. Persze a sötét színek sokkal hamarabb tűnnek csúnyának, hiszen a körömvégi kopás feltűnőbb, mint a világosabb színeknél. Mondjuk én személy szerint nem hordok ennyire sötét színeket tovább körülbelül kettő napnál, valahogy a világosabb, vidámabb árnyalatokra vagyok programozva.

Szín: A képeken láthatjátok, hogy nagyon hasonlóak, de mégsem teljesen egyformák a lakkok, de ez fényviszony-függő is. Attól függően hogyan esik rájuk a fény, és hogy az éppen mesterséges vagy természetes. Van amikor szinte száz százalékosan egyeznek, de a vakus képeken jól láthatjátok, hogy míg a NYC tiszta királykék, az Astor-nak van egy sötétebb, feketés tónusa, szép mélységet ad neki. 

Ár / Mennyiség: az Astor 6 ml, míg a NYC 9,7 ml. Mind a kettőt akciósan szereztem be 2-300 Ft körüli áron. 

Összegezve: Mind kettő szép szín, szerintem ha az egyiket beszerzi valaki, a másikat felesleges, mert nem térnek el akkora mértékben egymástól. Az Astort ajánlom, ha tartósabb és különlegesebb színre vágytok, a NYC viszont nagyobb kiszerelésű, de nehézkesebb a felvitele. Nálam mindenesetre az Astor nyert, nagyon tetszik a fekete "él" benne.




Nektek melyik tetszik jobban?  Szeretitek a királykék lakkokat?


napsütésben


Ne felejtsetek el a Manikűrvadász negyedik fordulójára jelentkezni, még vasárnapig megtehetitek! :) Kattintsatok a képre a részletekhez.

12 megjegyzés:

  1. Tetszik a bejegyzés címe..:D Egyébként a Moyrának is van egy teljesen ugyanilyen lakkja. Tizenévesen imádtam,de ma már "túl" kék számomra. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az astor kicsit jobban tetszik, jobb a tónusa vagy nem is udom hogy hívják ezt pontosan. :D

    VálaszTörlés
  3. Az Astor sokkal szebb szerintem :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is az Astor a szebb, de csak mert sokkal erőteljesebb színe van. A NYC kicsit olyan, mintha ezüstösebb volna.
    :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a NYC szebb de amúgy nehéz a választás!!

    VálaszTörlés
  6. Az Astor egy leheletnyivel csak, de jobban tetszik :]

    VálaszTörlés
  7. De jó!!! :) Nagyon tetszik a rovat címe. :D Amúgy én is nehezen tudok választani, de talán az Astor. :)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon hasonlóak, de nekem az Astor jobban tetszik. :-)

    VálaszTörlés
  9. de imádom ezt a színt. az Astor jobban tetszik. :))

    VálaszTörlés
  10. De szépek, valóban az Astor szebb egy fokkal, ráadásul azt hiszem nekem is megvan :D (most túl kényelmesen ülök és messze a fiók :D)

    VálaszTörlés
  11. én nagyon szeretem a kék lakkokat és nálam az astor kékje nyert :D

    VálaszTörlés